Умови повернення товару

Повернення товару можливе за дотримання таких умов:

Повернення товару належної якості.

Клієнт має право відмовитися від замовленого Товару у час до його отримання, а після отримання Товару – протягом 30 (тридцяти) днів, крім дня купівлі.
Повернення Товару належної якості можливе у разі, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт та умови купівлі зазначеного Товару.
Клієнт не має права відмовитися від Товару, що має індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений Товар може бути використаний виключно Клієнтом, який його купує.

Якщо замовлення вирушало за межі України, і з якихось причин покупець бажає зробити повернення, то у такому разі покупець оплачує всі необхідні доставки у дві сторони.

Повернення товару неналежної якості

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, що не здатний забезпечити свої функціональні якості через суттєву нестачу (з наявністю дефектів).

Покупець, якому продано товар неналежної якості, якщо це не було обумовлено продавцем, має право на свій вибір заявити будь-яку з нижчеперелічених вимог:

заміни на товар аналогічної марки (моделі, артикула) або на такий самий товар іншої марки (моделі, артикула) з відповідним перерахунком покупної ціни;
пропорційного зменшення покупної ціни;
безоплатного усунення недоліків товару або відшкодування витрат на їхнє виправлення покупцем або третьою особою;
вправі відмовитися від виконання договору та вимагати повернення сплаченої за товар суми.

Інтернет-магазин має право відмовити в обміні або поверненні товару, якщо вважатиме, що виявлений суттєвий недолік є наслідком неправильної експлуатації товару.

Всі результати пошуку